La de les promocions
periodístiques, és una pràctica cada dia més habitual, de manera que els
nostres quioscos, es veuen plens de rellotges, samarretes, ulleres, plats,
gots, llençols, recipients hermètics, dvd's, bosses d'esport, anells, armilles,
bateries de cuina, forquetes, culleres, ganivets, llibres, i fins i tot
matalassos... Coincidireu amb mi que la llista podria ser interminable.
Per accedir a aquests “regals”
unes vegades es demana una subscripció, unes altres la recollida d'uns cupons,
altres vegades cal afegir una xicoteta quantitat econòmica i, les més, cal
adquirir el diari un dia concret de la setmana o durant un període més o menys
llarg.
Dos dels tres diaris d'informació
de més impacte a Castelló, Mediterraneo i Levante de Castelló, han coincidit
aquest cap de setmana en el llançament de dues promocions amb la finalitat
darrera d'aconseguir mantenir els lectors i a ser possible augmentar-los.


He de dir-vos que l'estil
periodístic del Levante de Cs m'agrada més que el del Mediterràneo, el
tractament de la informació em sembla més correcte, però tal vegada siga
qüestió de gustos, ara be, en el cas de les promocions ahir llençades, em
sembla molt trist i arriscat l'atreviment fet pel Levante de Cs d'oferir “les tasses
de marres” als seus lectors i més encara, el pensar que, amb aquesta promoció
de tasses amb tots els logos, pot aconseguir-se a Castelló augmentar el nombre
de lectors i compradors del diari.

Senyor José Luís Valencia, director
del Mediterràneo, en aquesta ocasió, pense ha encertat Vosté i superat al
col·lega del Levante Julio Monreal i per descomptat al delegat del diari a
Castelló el senyor Pepe Beltrán,a qui, tal vegada, hagen ningunejat.
No, a Castelló no necessitem
tasses amb rats penats i senyeres amb blau per recordar-nos que !som
valencians”, millor apropar-nos un poc més a la nostra pròpia terra... En
aquesta nova temporada Mediterraneo-1 Levante-0. No hi ha color...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada