L'ajuntament de Benicàssim dispara
amb "pólvora de rei” i després de dir que està endeutat i que no té prou diners
amb tot el que recapta dels sofrits contribuents, i amb ingresos, en molts
casos, d'un IBI desmesurat cobrat com a urbà en zona no urbanitzada, ara va i
“es despenja” amb la compra per rénting, de 4 motos, destinades a la policia
local, amb una despesa total de 137.000 euros i un abast en el temps de 4 anys.
Jo no dic que les motos no siguen
necessàries i imprescindibles en aquest moment. Tampoc dic que el sistema de
lloguer no siga el que millor puga anar-hi per les necessitats de l'ajuntament,
però que, una motocicleta que, a preu de mercat, si fa o no fa, pot estar pels
10.000 euros de cost, li supose a l'ajuntament vora 35.000 euros, tot i que
tinga un servei de manteniment, recanvis i assegurança, sembla un autèntic
disbarat.
A quins ulls de veïns és
justificable aquesta despesa? La resposta és fàcil, a ulls d'aquell que no ha
de pagar ni un euro, d'aquell que només “ha de traure del calaix”, a ulls de
l'equip de Govern Municipal, que tot i governar en minoria, fa i desfà sense
massa miraments.
I per què jo, tal vegada us
preguntareu, des de Castelló, parle de la municipalitat de Benicàssim? Doncs
perquè fa temps tinc un litigi perdut amb el consistori, doncs a més a més de
com us deia al principi, estar pagant un IBI de consideració urbana, d'un
solar, en zona urbanitzable però que mai veurem urbanitzada, en zona que hauria
de continuar sent rústica doncs no té cap servei urbà, ni clavegueram, ni
enllumenament, ni voreres, ni vials..., a més a més com dic, he de mantenir,
com a propietari, l'espai nét i sense restes materials de qualsevol tipus, tant
si aquestes són meues, com si, com passa habitualment, són restes materials i
de poda que, els indesitjables, per no dir una altra paraula, llancen sense cap
mirament.
I no penseu que estic parlant de
“quatre perres”. L'ajuntament després de la meua negativa a fer front a la
neteja d'unes restes que jo no havia dipositat, va finalment actuar d'ofici i
va efectuar la neteja, dedicant l'empresa contractada pel municipi, un parell
d'hores de feina de màquina i un parell de viatges de camió a l'abocador, en
total un matí, i ara tinc fins el 20 de novembre per ingressar a les arques
municipals la gens menyspreable quantitat de 3757 euros que és el que em diuen
puja la factura de la neteja. Aixó és guanyar diners apressa, si és que aquella
és la quantitat que l'empresa demana per la feina; però, molt em tem, que la factura
“estiga unflada” i així tots ajuntament i empresa isquen guanyant a costa del
sofrit propietari, que als 4.000 euros d'IBI, aquest 2015 ha d'afegir els 3700
llargs de la neteja. Justícia?
Ara ho entenc, està clar, senyora
alcaldessa, eixa serà la meua contribució a les motos !!!. Ara entenc per què
no li dol a Vosté i el seu equip gastar-se tants diners amb el lloguer, com
paguen els veïns, el calaix no deixa d'omplir-se. Ja té la solució, quan li
falten diners, envie els municipals amb les flamants motos a recórrer el terme
i, de segur, que trobarà més i més solars plens de runes i restes de poda. El
que ve després ja tots ho sabem... que ho paguen els amos !!!, justos per
pecadors. Quin morro...
Benicàssim m'agrada, gaudix del
poble, aquests i altres lemes per atreure turisme tot l'any, “Xicotetes coses
poden canviar el mon” oi senyor Clemente Martin, regidor de medi ambient? Oi
senyora Susana Marqués alcaldessa? Com vostés diuen, Benicàssim vol avançar,
però amb actuacions com les que acabe de reflectir, l'avanç no està sent en la
direcció correcta i, el que és més trist, Vostés ho saben.
Jose Juan, estoy contigo. Tienes toda la razon.
ResponElimina