La ciutat

La ciutat

dilluns, 9 de novembre del 2020

Constància...

 

Ningú arriba a la meta d'un salt!!!

Les grans victòries s'assoleixen pas a pas …



Fermesa I perseverança, voluntat ferma i continuada en la determinació de fer una cosa. El blog ha arribat aquest matí de dilluns, 9 de novembre de 2020 a la bonica I rodona xifra de 200.000 visites.
Ara ja en té unes quantes més. És important aquesta xifra i així vull considerar-la.

És tot un goig veure la gran acceptació que té el blog. Per això voldria donar-vos les gràcies a tots els que en alguna ocasió "heu entrat" i en especial a aquells que he deixat algun comentari ací o via e-mail. A poc a poc intentaré millorar-lo. La darrera novetat ha estat incloure la possibilitat de suscriure's. Feu-ho, em fa molta il·lusió.

Prompte el blog complirà 7 anys, els mateixos que "va viure" el seu germà al caliu del web municipal de Castelló i que, malauradament, coses de la política municipal que mai arribaré a entendre, va desaparèixer. Blog que va servir per a iniciar-me en aquest apassionant món de dir la meua, sempre des del màxim respecte per tot i tots.

En aquests fins ara 81 mesos han estat 1020 les entrades "pujades" que han donat per a molt: alegries i tristeses, desencís i il·lusions, reflexions i algunes vivències ... I més de 70 els comentaris fets que m'han enriquit i ennoblit com a ésser humà, contrastant idees i pensaments, uns més encertats que altres, però eren els meus i els vostres .. Superant la mitjana de 82 visites diàries, amb "picos" en determinades dates.

Aquest és, per tant, un post no només de celebració sinó també d'agraïment a tots els que llegiu aquestes històries o reflexions que em vénen al cap i que he anat publicant aquí. Unes amb més èxit i altres amb menys. La gent que em va coneixent sol dir que els escrits sovint van en la idea d'agitar les ments, de reviure un altre temps, de recordar... jo dic que serveixen per a netejar les teranyines del meu propi cervell i d'aportar uns punts de vista, els meus, de vegades coincidents i altres diferents,  i també per a explicar històries d'aquestes que solen passar massa sovint desapercebudes.


Diuen els que saben
que la majoria dels blogs no arriben a complir un any, ja siga per desídia, falta de temps o d'interés, no és aquest el cas. En el meu cas, les idees i pensaments no han parat de sorgir i si no he escrit més ha estat per falta d'alguna cosa a dir. La veritat és que cal ser molt constant i sovint obligar-te per no deixar d'escriure. Així que el pròxim objectiu és seguir escrivint amb tantes ganes com al principi i alegrar-me de cadascuna de les visites que tinc, ja que cada un de vosaltres compte, i em fa molt feliç sentint-me més que satisfet d'el que aconsegueix fins ara.

És veritat que després de quasi set anys 200.000 visites semblen un bon nombre, però si comparem aquesta xifra amb alguns "influenzer", persones amb més o menys credibilitat que compten cada post amb milions d'entrades, es pot entendre fins I tot ridícula, però que voleu que us diga? Jo estic satisfet en el recorregut fet fins ara, no aspire a més. Així que gràcies novament. I no oblideu subscriure-vos!

1 comentari:

  1. Enhorabona! Et seguisc des de la 1a etapa. Mantindre el blog té mèrit, sempre amb qüestions interessants. Ànims per seguir!

    ResponElimina