La ciutat

La ciutat

dilluns, 19 de març del 2018

Canviar per millorar...


No han estat ni una ni dues, han estat moltes les persones, les amigues i amics que al llarg dels més de tres anys que porta aquest blog obert, m'han demanat que actualitzara la seua estructura, el fons i sobretot els colors, per poder llegir els posts amb més facilitat, sense tant d'esforç.

He de confessar que m'ha costat, m'estava resultant molt fàcil repetir, tenir més del mateix, era com estar en un cercle viciós, però finalment i reconeixent que som essencialment, i sobretot, una realitat canviant, el canvi ha arribat, imposant-se al pes del costum, del dia a dia.

No ha estat un canvi integral, com podeu veure, ha estat un canvi aplicat a la forma, una, si em permeteu el símil, renovació de la decoració. Calia deixar enrere allò de "més val roïn conegut, que bo per conèixer", actitud que m'ancorava en una zona còmoda, esclau dels meus propis hàbits.

Vosaltres amb els vostres comentaris sou els responsables de la nova visió, jo simplement el que he fet ha estat buscar una solució més beneficiosa, una millora per donar resposta a les vostres peticions. No podia negar-me a revisar i modernitzar el blog.

I el canvi ha arribat en una data assenyalada, i en unes xifres curioses. La data, la de hui, 19 de març, dia de Sant Josep, del meu sant, i les xifres? Doncs el post número 601 des de l'inici i el 13é del mes de març, i la que em fa més il·lusió, superades les 132.000 visites.

Oportunisme? Tal vegada, però la idea principal ha estat canviar amb opcions per millorar, sobretot pensant en què els canvis han de ser funcionals, per una nova i llarga temporada, allò que ara s'anomena "sostenibles en el temps".

Uns canvis que no han d'afectar els continguts, que intentaré continuen sent seductors i empàtics, amb diferents i variades temàtiques i visions, sabent que la gràcia dels mateixos està en el fet que no són homogenis, i vull que continuen així, que cada dia siguen sorpresa...

Un projecte que amb canvis inclosos vull seguir construint des de l'ambició però sobre la base d'una realitat compartida i, de vegades, fins i tot sòlida, segons alguns em comenteu a través de les vostres entrades o en l'àmbit personal.

En definitiva un canvi intern per continuar amb la mateixa línia reflexiva, amb la mateixa mirada comunitària, aquella que, de vegades, considereu encertada i, d'altres, no tant, la meua, la personal.

Ja em direu que us sembla aquesta rentada de cara. Com a mínim voldria servira per evitar l'estancament del projecte, buscant un entorn més atractiu o si més no més fàcil de llegir.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada