Ho reconec, no estic gens familiaritzat amb les estrelles, si considerem
que es coneix genèricament parlant com a estrelles, als actors o actrius que la
moda del cinema ha llançat a la popularitat, en algunes ocasions per
desenvolupar treballs de qualitat i en altres, la majoria, per allò de tenir un
rostre o un físic bonic. Si d'un concurs es tractara i haguera de recordar una
llista de noms actuals, el fracàs seria d'allò més absolut. Si el meu
coneixement de l'univers cinematogràfic, pel·lícules, premis, festivals... és
més que reduït, encara ho és més el dels xafardejos de directors, productors,
actors o actrius.
Per això quan he llegit una notícia que a la secció "gente"
porten hui diferents diaris, entre ells el Mediterraneo, i que té com a
protagonista a Gwyneth Paltrow , he hagut de "rebuscar" per veure qui
és aquella Paltrow i després "rellegir" una vegada i una altra el que
s'explicava d'aquest personatge, ja que no podia creure el que estava llegint
en aquest moment.
No us preocupeu, si a vosaltres, els que açò llegiu, us passa com a mi, que
no us sona de res el nom, us diré que a l'Internet
he vist que Gwyneth Paltrow és una nord-americana, actriu, activista,
escriptora de llibres de cuina i empresària que disposa d'una línia pròpia de
roba, de productes de bellesa, vitamines i suplements, a més a més de productes
corporals.
I és que sembla que a Hollywood siga cada vegada més habitual que les
estrelles tracten de diversificar les seues oportunitats i es llancen a
l'aventura dels negocis a més de seguir amb les seues carreres artístiques,
hotels, marques de roba, de begudes... o altres tipus de creacions que per la
seua peculiaritat o falta d'utilitat i base científica, de no ser per la fama
dels creadors, de segur mai arribarien a tenir èxit.
I és que la nostra protagonista, la Paltrow va llançar a l'inici d'aquest
2020 unes espelmes amb un aroma que ella mateixa afirmava era "divertit,
bonic, sexy i meravellosament inesperat", aroma a la "seua pròpia
vagina". Si, heu llegit bé, aroma a la seua vulva, a la seua matriu, i el
que és encara més sorprenent, els ciris van vendre's com a "xurros",
tal vegada pel fet de fer pensar als compradors en la fantasia, la seducció o
vés a saber que, en recrear-se l'olor dels seus propis genitals.
Però, per si no hi havia prou amb aquest desficaci, encara hi ha més. Com,
la gent estem com a cabres, i la venda d'aquests cirets, que no eren barats, va
arrasar, ara, només mig any després, l'actriu llança un altre dels seus
controvertits productes, una nova provocació, ampliant l'imperi dels matisos
aromàtics curiosos i sensuals, amb la línia "Això fa olor als meus
orgasmes", ara definits com a "sexys, sorprenents i tremendament
addictius".
I com la gent som idiotes i no tenim vergonya, els nous cirets, que tenen
un preu de 66 euros, s'han esgotat en pocs dies i ja hi ha a la seua botiga
llista d'espera. I jo em pregunte: que tindrà la zona íntima d'aquella senyora
que no tinguen les altres? I més encara, si és veritat que el ciret està fet
com diuen amb gerani, bergamota cítrica i cedre, juxtaposats amb rosa de Damasc
i llavor d'abelmosco, que tindrà a veure amb l'olor dels orgasmes? Estem bojos
o què? De vergonya...
Vull pensar que els cirets òbviament no faran olor de la pròpia vagina de
Gwyneth Paltrow i tampoc que els orgasmes d'aquella senyora facen un olor
especial, és més fàcil que tot siga allò que en màrqueting s'anomena un
clickbait infal·lible un "ciberanzuelo" en castellà, un titular
sensacionalista amb l'objectiu de cridar l'atenció i incitar a la compra, una
estratègia de màrqueting perfecta.
Sensacionalista o no, el cas és que jugar amb la picardia, fins i tot en
l'embolcall, demostra la poca intel·ligència d'una gran part de la humanitat i
si allò que ens ha de continuar distingint dels altres éssers vius és el seny,
amb campanyes com aquesta, correm un perill molt greu, en un futur no
llunyà..el de tornar-nos idiotes perduts!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada